Як часто необхідно проводити навчання персоналу?

проводити навчання персоналу

Навчання персоналу може відбуватися двох рівнях. Перший тип – це коли навчання відбувається де-факто, зрозуміло, під час повсякденної роботи. Другий тип – планове навчання. У першому випадку співробітник вперше стикається з проблемою, і її рішення є для нього новим досвідом і певною мірою доповнює наявні знання. На плановому рівні навчання відбувається у порядку, а прогрес співробітника контролюється, що дозволяє перевірити навички, знання та виправити помилки.

У процесі навчання персоналу можна назвати кілька етапів. Один із них – інформування співробітників про досягнуті ними успіхи. Навчання також має вивчати відповідальність та стимулювати до подальшого навчання. Мотивуючим фактором для працівників, що змушує їх працювати старанніше під час навчання, є присутність керівництва.

Навіщо організовувати навчання?

Навчання персоналу – найважливіший інструмент розвитку потенціалу людських ресурсів підприємства. Воно має організовуватись тоді, коли керівництво бачить у співробітниках можливості для розвитку у широкому значенні слова. Навчання також має бути частиною підготовки до виконання нових завдань та роботи на нових посадах.

Не слід забувати і про те, що стан знань у різних галузях змінюється, тому завдання керівництва – забезпечити наявність у співробітників необхідних компетенцій та кваліфікацій, що відповідають їх посаді та завданням. Слід згадати ще один аспект навчання персоналу. Різні види занять та семінарів створюють умови для розвитку та вдосконалення особистості, стимулюють творчість, винахідливість, новаторство та підприємливість, а також прихильність співробітників до компанії.

Переваги навчання

Навчання має стати важливим доповненням до діяльності компанії. Воно реально економить час та ресурси, які довелося б витратити на набір та навчання нових співробітників, тому навчання має проводитися завжди, коли є можливість та сили.

Тому управлінський персонал повинен постійно стежити за потребами та змінами у галузі, щоб відповідним чином адаптувати програму навчання працівників. Навчання та можливість підвищення компетентності – це велика перевага для співробітників, які таким чином можуть заслужити внутрішнє просування, взяти на себе нові завдання та стати більш незалежними.

Так, наявність кваліфікованого персоналу означає збільшення витрат за оплату праці, але водночас це позитивно б’є по прибутку підприємства міста і підвищує якість пропонованих товарів та послуг. Керівництво компанії має організовувати навчання корисним для співробітників навичкам та знанням, щоб стимулювати їх до навчання.