Інфографіка
До повномасштабного вторгнення Росії в Україну частка українських глядачів російських ютуб каналів досягала 14%. Відтоді частка глядачів з України зменшилась вдвічі — до 7%. Про це повідомив аналітичний центр міжнародної агенції з працевлаштування Gremi Personal з посиланням на аналітику YouTube.
«Серед аналізованих каналів до та після повномасштабного вторгнення основними глядачами російських блогерів є чоловіки, які суттєво переважають за часткою жінок. Щодо вікової категорії глядачів, то у переважній більшості ядро складає 25 -34 роки, далі іде 18 -24 роки і вже потім 35-44 роки. Можемо припустити, що в першу чергу російських блогерів дивиться молода економічно активна аудиторія чоловіків, далі ідуть юнаки, і вже потім зрілі чоловіки», – йдеться у висновку дослідження.
Аудиторія
Аналітики склали список найвідоміших російських каналів, визначили середню кількість переглядів за останні 10 відео по кожному каналу. Виявилось, що найбільше російського контенту дивляться діти (Влад А4 — 694 400 глядачів з України), далі йдуть дорослі, що дивляться інтерв’ю (Дудь — 434 000), і вже потім автомобілісти шанувальники Дубровского (334 800).
“В українському просторі існує пробоїна у 7%, через яку протікає російський світ. Основна вікова група глядачів аналізованих російських каналів — переважно чоловіки 25-34 років. Діти також є неочевидною вразливою віковою групою, які дивляться російськомовний контент у великому обсязі. Що тільки вартий російський серіал «Слово пацана», знання про який пройшло крізь усі вікові групи”, — каже Євген Кіріченко, засновник Gremi Personal.
Аналітики звертають увагу, що за два роки з України виїхало кілька мільйонів українців, які наразі знаходяться за її межами, тобто їх перегляди не враховані у дослідженні. Отже невідому, яку частку глядачів вони складали до лютого 2022 року і що дивляться зараз.
Gremi Personal — міжнародне агентство із працевлаштування, що існує на ринку вже 14 років.