Виробництво металосайдингу як ідея власного бізнесу

відкрити виробництво металосайдингу

Металосайдинг є будівельним матеріалом, який використовується для облицювання фасадів будівель. Він являє собою металевий профіль з оцинкованої сталі, покритий спеціальним полімерним складом (поліестер, пластизоль, пурал та інші). Головна особливість цієї продукції полягає у вторинному характері попиту. Давайте розберемо, як влаштовано виробництво металосайдингу і чи є на нього попит.

Наскільки затребуваним є виробництво металосайдингу зараз?

Основні споживачі металосайдингу будівельні фірми, а отже, попит на нього визначатиметься насамперед обсягом будівельно-монтажних робіт у країні. Від цього слід відштовхуватися при оцінці рентабельності даного бізнесу.

В Україні металосайдинг є досить перспективним. Завдяки тому, що нині спостерігається активне зростання будівельного ринку, оборот металосайдингу сягає приблизно мільярда гривень на рік, при щорічному зростанні близько 15%. Крім того, варто відзначити стабільність ринку даної продукції: висока стійкість металосайдингу до впливу зовнішнього середовища та простота монтажу робить попит на нього рівномірним протягом року, а значить, виробництво металосайдингу здатне приносити постійний прибуток.

Оцінка попиту та рентабельності бізнесу

бізнес виробництво металосайдингу

Щодо ринку збуту, то тут можливості досить широкі. Відкриваючи фірму з виробництва металосайдингу, насамперед необхідно шукати вихід великі будівельні фірми, що займаються облицюванням будинків. Будь-яка будівельна компанія зацікавлена ​​в безперебійному постачанні якісних матеріалів у найкоротші терміни саме це і слід гарантувати потенційним клієнтам.

Інший варіант – робота з великими дилерами, які постачають оптовий ринок будівельних матеріалів. Як правило, такі компанії завжди відкриті для співпраці, і цей шлях допоможе швидко вивести молоде підприємство на прийнятний рівень прибутковості.

Інвестиції та окупність

Виготовлення передбачає придбання профілегибочної лінії (середня вартість 3 мільйони гривень), крана-балки (близько 500 тис. грн.), навантажувача з вантажопідйомністю до 3 тонн (близько 1,5 млн.). Витрати з монтажу лінії становитимуть приблизно 20% від її вартості, а на створення товарного запасу продукції до 30 тонн піде ще близько двох мільйонів гривень. При цьому, виходячи із завантаженості лінії до 10% від максимальної (а це близько 15 000 кв.м. готової продукції на місяць), виробництво металосайдингу приноситиме щомісячний дохід від 6 млн. грн., що дасть повну окупність року через півтора.