Основою ефективного просування в електронній комерції є ретельний аналіз та оптимізація відповідних ключових слів
Обов’язково варто зайнятися дослідженням правильно підібраних ключових слів, щоб визначити відповідні та генеруючі велику кількість конверсій фрази, які ідеально підходять вашій цільовій аудиторії. Подумайте, які терміни можуть використати потенційні покупці, щоб знайти товари, схожі на ті, що ви пропонуєте.
Для пошуку релевантних ключових фраз найкраще використовуйте популярні інструменти Google Keyword Planner та Senuto . Вибирайте ті, які менш конкурентоспроможними і характеризуються великим обсягом пошуку. Використання загальних ключових слів не завжди дає бажаний ефект. Тому варто також включити до своєї стратегії довгохвості фрази. Це більш конкретні та унікальні фрази, які, як правило, менш конкурентоспроможні. Їх використання може сприяти кращій SEO оптимізації, оскільки вони краще реагують на конкретні запити користувачів.
Як використовувати ключові слова для SEO-оптимізації
Склавши список цінних ключових слів, грамотно додайте їх до заголовків товарів, метаопису та URL-адреси. Важливо, щоб ви зосередилися на створенні цінного та релевантного контенту, природно додаючи до нього ключові слова. Ваша мета – задовольнити запити як користувачів, так і пошукових систем, надаючи релевантний та цікавий контент.
Секрети успішної SEO-стратегії
Щоб максимально використати потенціал пошукових систем, варто включити у свою SEO-стратегію як загальні та популярні фрази, так і більш конкретні, довгі ключові слова. Добре продумана стратегія ключових слів – це основа SEO-оптимізації, і її ретельне виконання може значно сприяти підвищенню видимості вашого інтернет-магазину та збільшенню конверсії.