Найчастіше рушниками користуються на кухні, їх доводиться міняти з більшою періодичністю, тому в хорошій господині має бути багато продуктів текстильної області. Але не завжди використання рушників із тканини буває найзручнішим. Саме для кухні, де часто доводиться швидко витирати руки та робочу поверхню, найкраще підійдуть паперові рушники. Бізнес із виробництва паперових рушників відрізняється високими показниками рентабельності, тому рекомендується для ретельного вивчення.
Процес організації бізнесу
- Насамперед при запуску виробництва з виготовлення паперових рушників доведеться підібрати приміщення. Для цього в частих випадках вдаються до оренди невеликої площі, але можна використовувати і особистий гараж. Такий підхід дозволить скоротити витрати на початковому етапі і спрямувати кошти більш необхідні цели.
- Купівля устаткування становитиме велику витратну частину пасиві балансу. Вартість технологічної лінії з виробництва паперових рушників коштує від 50 тисяч рублів. Ціна на якісне обладнання висока, але, як правило, його виробництвом займаються закордонні компанії, тому можна укласти договір лізингу. Інакше кредитні кошти можуть допомогти, правда важливо грамотно вибрати джерело фінансування.
- Придбання витратних матеріалів має бути поставлене на потік. Така організація логістичного ланцюга дозволяє максимально скоротити витрати на зберігання. Але організувати безперебійний процес можна лише під час роботи з відповідальним постачальником, який гарантує чіткі поставки вчасно. Уклавши середньо- чи довгостроковий договір про поставки целюлозної продукції, можна розпочинати процесу виробництва.
Рух товару
Випустивши партію паперових рушників, не слід залишати їх надовго зберігатися. Рух грошового потоку має бути безперервним, тому важливо звернути особливу увагу до збутових каналів. Найкраще запропонувати постачання паперових рушників до торгових точок міста. Великі центри з більшою легкістю йдуть на співпрацю з новими невеликими компаніями, тому що їхні площі дозволяють виставити великий асортимент продукції, що конкурує.
Зі зростанням попиту товар дрібні магазини самі прагнутимуть придбати невелику партію, тому витрачати ними час на початковому етапі немає потреби.
Бізнес з виробництва паперових рушників ще тільки починає свій розвиток. У зв’язку з відсутністю продукту на ринку домогосподарки не можуть оцінити його позитивні якості, тому продовжують накопичувати текстиль на полицях. Заповзятливий бізнесмен може легко увійти на ринок і отримати хорошу позитивну віддачу від споживчого попиту.