Рано чи пізно будь-який власник стикається з проблемою – захистити контент від копіювання. Інакше кажучи, куди писати, якщо вкрали контент.
Блокування від копіювання – один із найпростіших методів, який допомагає зменшити бажаючих вкрасти контент із сайту. Але варто відразу помітити, що це не врятує на всі 100%, тільки на 15%. Для цього в HTML сторінки перед тегом, що закриває, додаємо скрипт, який знаходимо в мережі.
Як захистити вміст копіювання вмісту в Google?
Захист контенту в Google або підтвердження авторства в Гуглі. Тут ситуація трохи складніша, але й користі трохи більше. Завдання досить просте – довести пошуковій системі Google, що саме є автором цієї статті. Цей метод захисту ще називають «підтвердженням авторства в Гуглі». Для цього необхідно:
- Створити свій власний обліковий запис у Google.
- Додати це посилання на сайт з тегом rel=author, для цього використовується футер. Головне завдання — розмістити її так, щоб воно було на всіх сторінках сайту, де є публікації.
- Вказати у своєму профілі Google, що є автором даного сайту, на якому розміщено посилання, яке щойно встановили.
Для цього йдемо у свій профіль та вибираємо «Змінити профіль» і переходимо в розділ «про себе». Йдемо в самий низ і знаходимо там розділ «Посилання», куди додаємо адресу свого сайту. Після цих дій залишається переконатися, чи все зробили правильно.
Захист контенту в Яндексі. Тут ситуація набагато простіша, ніж у Google, але й тут існують маленькі нюанси:
Якщо сайт не має мінімального ІІС в даному випадку — 10, то захистити свій контент неможливо. А для тих, у кого він є, йдемо в панель вебмайстра і шукаємо розділ «Вміст сайту». Відкриваємо та переходимо до «Оригінальних текстів», куди і додаємо свою статтю перед публікацією.
Тобто, спочатку в Яндекс Вебмайстер, а потім вже на свій сайт. Також зауважте, що Яндекс приймає статті від 2000 символів, статтю з меншою кількістю додати неможливо.
Тим, хто має ІІС 10, але немає розділу «Вміст сайту», потрібно написати в службу підтримки і підключать цю функцію.
Методи боротьби з тими, хто скопіював контент
Перший метод — один із найскладніших: суд. Такі позови виграються досить легко, ялини були виконані вище зазначені дії.
Другий варіант набагато простіше, але не завжди допомагає. Як кажуть у народі, пишіть листи. Якщо стаття розміщена на безкоштовному хостингу, такому як narod або ucoz.ru, що у 90% так і буває, можете написати власнику сайту. Якщо не допомагає – до служби підтримки. Як показує практика, після не дуже довгого листування зі службою підтримки скопійована стаття швидко зникає з сайту.
Якщо стаття знаходиться на платному хостингу, варто також писати в службу підтримки.