2023 року ринок NFT виріс більш ніж на 21 000%. Його вибухове зростання стимулювали інвестори, великі бренди та світові знаменитості. Але чи вартує за цим якась реальна цінність? Експерти показали поточний стан ринків NFT та Web 3.0 та їх значення для бізнесу та маркетингу.
Незважаючи на спад на ринку NFT, що почався в 2024 році, деякі його тренди досі перебувають на піку ажіотажу. Хоча в даний час для багатьох це лише спосіб швидко розбагатіти, ця технологія має набагато ширше застосування.
Потенціал технології NFT
NFT, як унікальний елемент коду блокчейна, є записом про право власності на будь-яке цифрове майно. В даний час він ототожнюється з цифровим мистецтвом та колекціями, але ведеться активна робота з використання NFT в інших областях, таких як укладання контрактів, купівля нерухомості або продаж вхідних квитків, які не можуть бути передані іншій особі.
Як і в перші роки існування Інтернету, стрімке зростання ринку NFT зараз супроводжується хором насмішників, скептиків та невіруючих. “Це спекулятивний міхур”, – повторюють вони. З іншого боку, є не тільки ентузіазм споживачів, але й дедалі сміливіші експерименти великих світових брендів, які починають створювати стратегії, пов’язані з NFT і в більш широкому значенні з метавсесвітом.
Заходи брендів із використанням NFT
Заходи, пов’язані з використанням NFT у сфері комунікацій, свідчать про те, що бренд розуміється на нових технологіях, спілкується на основі останніх тенденцій і навіть задає їх.
Можна було б очікувати, що першими до цієї тенденції приєднаються технологічні бренди, але це зробили так звані lovebrands — бренди, котрі люблять клієнти та покупці, які випереджають свій час незалежно від того, в якому сегменті вони працюють.
В даний час найбільший потенціал для NFT мають такі галузі, як мистецтво, колекційні та фанатські товари, музика та ігри, а також мода. Однак NFT також використовується у багатьох інших галузях, включаючи красу, FMCG (включаючи алкоголь), роздрібну торгівлю, соціальні мережі, автомобільну промисловість, електроніку, телебачення, спорт, фінанси та технології.
NFT – це не односезонний тренд, не купівля кумедних картинок з котиками і не спосіб для підлітка стати мільйонером за кілька годин. Це технологія, яка зробить революцію на ринку творчості та мистецтва в найширшому сенсі, дасть нову форму висловлювання для фанатів та колекціонерів і остаточно увійде у світ маркетингу, ставши способом залучення та винагороди всіх його споживачів.
Інформація, подана у цьому тексті, не є інвестиційною радою. Перед прийняттям будь-яких рішень, пов’язаних з NFT, необхідно провести власне дослідження та аналіз.
Один коментар до “Технології NFT у розвитку бренду”
Коментування закрито.