Кожен приватний бізнес вимагає багато сил та вкладень, щоб зробити його ідеальним. Відкриття автосервісу не є винятком. Насамперед, сервіс має бути орієнтований як на прибуток, а й у потреби клієнтів.
Коли потрібен дрібний ремонт, наприклад, лише одного карбюратора від Ваза, не кожне підприємство візьметься за роботу. З банальної причини — витрачати півгодини на діагностику двигуна вартістю всього кілька сотень невигідно.
Практичні поради тим, хто хоче відкрити автосервіс
- В ідеалі, оплата повинна здійснюватись лише за кінцевим позитивним результатом. Якщо роботу виконано і все працює, то гроші зароблені, а ні — за що платити? Навіть більше, за експлуатацію машини у вигляді тренажера для покращення навичок, сервіс сам повинен доплачувати клієнтам. Відкриття автосервісу саме по собі передбачає найм на роботу досвідчених фахівців, які знають свою справу на 100%. Платити потрібно не за витрачений годинник на ремонт, а лише за результат.
- Відкриття автосервісу вимагає відчуття міри. Заміна лампочки стоп-сигналу вартістю 9 євро це просто смішно. Сервіс, що поважає себе, зробить заміну безкоштовно. Напевно з серйознішою проблемою водій повернеться саме в те місце, де до нього поставилися з розумінням.
- Нав’язування різноманітних додаткових послуг у вигляді миття машини також неприпустимі. Якщо клієнт цього не замовляв, то він має право розплатитися одним «дякую».
- Звичайно, підприємець має спочатку закупити всіляке обладнання для створення автосервісу. Ремонт перших машин має здійснюватися спеціальними інструментами, а чи не брухтом і кувалдою. Неприйнятно застосовувати для мастила ШРУСів солідол, внаслідок «це те саме, лише колір інший». Технології ремонту повинні дотримуватися суворо.
- Відкриття автосервісу має відбуватися тільки після повної впевненості, що найняті люди знають значення обгінної муфти стартера, а карбюратор збирають і розбирають як у армії автомат.
- Обслуговування не повинне залежати від марки. Не варто відмовляти власникам ВАЗів, а власників «Феррарі» розкручувати на непотрібні послуги. Неприпустимо оплачувати неіснуючі витрати. Якщо на систему охолодження було витрачено 6,5 л антифризу, то за таку кількість повинен заплатити клієнт.
- Ідеальний автосервіс не братиметься за незнайому роботу. Якщо підприємство лагодить «Мерседеси», то міняти запчастини «Субару», керуючись «може вийде, вони майже однакові» неприпустимо.
- Природно, що відкриття автосервісу зобов’язує гарантувати свою роботу. Якщо на АКПП гарантія йде рік, то відремонтована вона має прослужити не менше.
Відкриття автосервісу – це питання бізнесу, а й довіри клієнтів. Ідеальний сервіс забезпечує якісний ремонт, чесність та турботу про кожного клієнта. За дотримання цих принципів бізнес може стати успішним і довгостроковим, залучаючи клієнтів своєю відповідальністю та професіоналізмом.