Як відкрити автосервіс: 8 порад

відкрити автосервіс

Кожен приватний бізнес вимагає багато сил та вкладень, щоб зробити його ідеальним. Відкриття автосервісу не є винятком. Насамперед, сервіс має бути орієнтований як на прибуток, а й у потреби клієнтів.

Коли потрібен дрібний ремонт, наприклад, лише одного карбюратора від Ваза, не кожне підприємство візьметься за роботу. З банальної причини — витрачати півгодини на діагностику двигуна вартістю всього кілька сотень невигідно.

Практичні поради тим, хто хоче відкрити автосервіс

відкриття автосервісу
  1. В ідеалі, оплата повинна здійснюватись лише за кінцевим позитивним результатом. Якщо роботу виконано і все працює, то гроші зароблені, а ні — за що платити? Навіть більше, за експлуатацію машини у вигляді тренажера для покращення навичок, сервіс сам повинен доплачувати клієнтам. Відкриття автосервісу саме по собі передбачає найм на роботу досвідчених фахівців, які знають свою справу на 100%. Платити потрібно не за витрачений годинник на ремонт, а лише за результат.
  2. Відкриття автосервісу вимагає відчуття міри. Заміна лампочки стоп-сигналу вартістю 9 євро це просто смішно. Сервіс, що поважає себе, зробить заміну безкоштовно. Напевно з серйознішою проблемою водій повернеться саме в те місце, де до нього поставилися з розумінням.
  3. Нав’язування різноманітних додаткових послуг у вигляді миття машини також неприпустимі. Якщо клієнт цього не замовляв, то він має право розплатитися одним «дякую».
  4. Звичайно, підприємець має спочатку закупити всіляке обладнання для створення автосервісу. Ремонт перших машин має здійснюватися спеціальними інструментами, а чи не брухтом і кувалдою. Неприйнятно застосовувати для мастила ШРУСів солідол, внаслідок «це те саме, лише колір інший». Технології ремонту повинні дотримуватися суворо.
  5. Відкриття автосервісу має відбуватися тільки після повної впевненості, що найняті люди знають значення обгінної муфти стартера, а карбюратор збирають і розбирають як у армії автомат.
  6. Обслуговування не повинне залежати від марки. Не варто відмовляти власникам ВАЗів, а власників «Феррарі» розкручувати на непотрібні послуги. Неприпустимо оплачувати неіснуючі витрати. Якщо на систему охолодження було витрачено 6,5 л антифризу, то за таку кількість повинен заплатити клієнт.
  7. Ідеальний автосервіс не братиметься за незнайому роботу. Якщо підприємство лагодить «Мерседеси», то міняти запчастини «Субару», керуючись «може вийде, вони майже однакові» неприпустимо.
  8. Природно, що відкриття автосервісу зобов’язує гарантувати свою роботу. Якщо на АКПП гарантія йде рік, то відремонтована вона має прослужити не менше.

Відкриття автосервісу – це питання бізнесу, а й довіри клієнтів. Ідеальний сервіс забезпечує якісний ремонт, чесність та турботу про кожного клієнта. За дотримання цих принципів бізнес може стати успішним і довгостроковим, залучаючи клієнтів своєю відповідальністю та професіоналізмом.